POLSKIE FORUM O CIĘŻARÓWKACH!!
Witam i zapraszam do pisania!!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Prywatne Wiadomości
Zaloguj
Forum POLSKIE FORUM O CIĘŻARÓWKACH!! Strona Główna
IVECO
Obecny czas to Wto 16:42, 26 Lis 2024
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
ADMINISTRACJA
----------------
DATA I ZEGAR
JESTEŚ JUŻ
IMIENINY
REGULAMIN
FORUM
POWITALNIA
SPRAWY ORGANIZACYJNE
ANKIETY
POMOC
TRUCKI
----------------
DAF
RENAULT
IVECO
VOLVO
MERCEDES
MAN
SCANIA
PROTOTYPY
INNE TRUCKI
U.S.A TRUCKS
NASZE TRUCKI
WSZYSTKO
----------------
TUNNING
GABARYTY
MECHANIKA
FIRMY TRANSPORTOWE
NEWSY
NACZEPY
AUTOBUSY
Zloty TRUCKERSKIE
INNE
ROZRYWKA
----------------
HUMOR
OFF-TOPIC
GRY
NASZE TRASY
FILMY, TAPETY NA PULPIT I INNE
FOTOSIK
----------------
Dodaj zdjęcie:
BANNERY
----------------
www.pfwc.fora.pl
www.scania.fora.pl
www.dafxf.fora.pl i www.dafxf.cba.pl
www.fotosik.pl
www.drivers.prv.pl
WYSZUKIWARKA
----------------
WYSZUKIWARKA
Shoutbox
----------------
Shoutbox
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
DAFXF
Wysłany: Nie 10:19, 30 Kwi 2006
Temat postu: Iveco Stalis
Ze względu na swoją dużą wszechstronność, Stralis jest pojazdem przystosowanym do najlepszego wykonania wielu zadań: od długodystansowego transportu międzynarodowego po transport wielkogabarytowy, od zastosowań miejskich po dystrybucję towarów wymagających kontroli temperatury, od wersji cysterny i nadwozi wymiennych po transport materiałów budowlanych.
W większości przypadków takie zadanie wykonuje jeden kierowca pojazdem, który musi przewozić wszelkie produkty do odległych punktów ich przeznaczenia, korzystając w podróży z dróg krajowych i autostrad.
Zalecana konfiguracja
* 440 S.. T/P: ciągnik siodłowy 4x2 + naczepa
* 190 S.. /P: samochód ciężarowy 4x2 z zawieszeniem pneumatycznym + przyczepa
* 260 S.. Y/P lub PS: samochód ciężarowy 6x2, z podnoszoną osią dodatkową, stałą lub skrętną + przyczepa
* Kabina: Active Space
Typy przebiegów
* Drogi krajowe i autostrady
Średnie przebiegi roczne: 130.000 - 150.000 km (przy dwóch kierowcach mogą być nawet wyższe)
Krajowy i międzynarodowy transport towarów przestrzennych, z reguły lekkich, wymaga pojazdów skrzyniowych lub naczep przystosowanych do transportu wielkogabarytowego. Nie mając wpływu na ograniczoną przepisami wysokość zewnętrzną, długość, i szerokość możliwe jest wygospodarowanie przestrzeni wyłącznie w oparciu o zmianę wysokości wewnętrznej i w efekcie wysokości podwozia.
Zalecana konfiguracja
* 440 S.. T/FP LT: obniżony ciągnik siodłowy z zawieszeniem pneumatycznym obu osi (LT: Low Tractor) z naczepą
* 260 S.. Y/FP-GV lub Y/FS-GV (tylko z kabiną Active Space) samochód ciężarowy 6x2 z zawieszeniem pneumatycznym wszystkich osi, ze stałą lub skrętną osią wleczoną
* 190 S.. /P lub 260 S.. Y/P lub Y/PS: samochód ciężarowy 4x2 lub 6x2 z obniżonym ogumieniem, obniżony zaczep i przyczepa
* Kabina: Active Space do długodystansowych transportów międzynarodowych
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by
DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin