Autor |
DAFXF
Admin
Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
Nie 10:19, 30 Kwi 2006
|
|
Wiadomość |
|
Ze względu na swoją dużą wszechstronność, Stralis jest pojazdem przystosowanym do najlepszego wykonania wielu zadań: od długodystansowego transportu międzynarodowego po transport wielkogabarytowy, od zastosowań miejskich po dystrybucję towarów wymagających kontroli temperatury, od wersji cysterny i nadwozi wymiennych po transport materiałów budowlanych.
W większości przypadków takie zadanie wykonuje jeden kierowca pojazdem, który musi przewozić wszelkie produkty do odległych punktów ich przeznaczenia, korzystając w podróży z dróg krajowych i autostrad.
Zalecana konfiguracja
* 440 S.. T/P: ciągnik siodłowy 4x2 + naczepa
* 190 S.. /P: samochód ciężarowy 4x2 z zawieszeniem pneumatycznym + przyczepa
* 260 S.. Y/P lub PS: samochód ciężarowy 6x2, z podnoszoną osią dodatkową, stałą lub skrętną + przyczepa
* Kabina: Active Space
Typy przebiegów
* Drogi krajowe i autostrady
Średnie przebiegi roczne: 130.000 - 150.000 km (przy dwóch kierowcach mogą być nawet wyższe)
Krajowy i międzynarodowy transport towarów przestrzennych, z reguły lekkich, wymaga pojazdów skrzyniowych lub naczep przystosowanych do transportu wielkogabarytowego. Nie mając wpływu na ograniczoną przepisami wysokość zewnętrzną, długość, i szerokość możliwe jest wygospodarowanie przestrzeni wyłącznie w oparciu o zmianę wysokości wewnętrznej i w efekcie wysokości podwozia.
Zalecana konfiguracja
* 440 S.. T/FP LT: obniżony ciągnik siodłowy z zawieszeniem pneumatycznym obu osi (LT: Low Tractor) z naczepą
* 260 S.. Y/FP-GV lub Y/FS-GV (tylko z kabiną Active Space) samochód ciężarowy 6x2 z zawieszeniem pneumatycznym wszystkich osi, ze stałą lub skrętną osią wleczoną
* 190 S.. /P lub 260 S.. Y/P lub Y/PS: samochód ciężarowy 4x2 lub 6x2 z obniżonym ogumieniem, obniżony zaczep i przyczepa
* Kabina: Active Space do długodystansowych transportów międzynarodowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|